ابرخودروهایی با تاریخچه های کم سر و صدا + عکس

افرادی در شرکت Jennings Motor Group مجموعه ای از نمایندگی های خودرو در شمال شرق انگلستان، تصمیم گرفتند تا با ایجاد تفسیرهایی جالب از ابر خودروها و خودروهای خانوادگی، در این مورد فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مفهوم "خودروی خانوادگی" در زبان انگلیسی و آمریکایی تفاوت دارد. اولین خودروی این لیست مربوط به خودروی مینی است، خودرویی که آمریکایی ها آن را در دسته ی خودروهای خانوادگی قرار نمی دهند، اگرچه این خودرو سال ها به خانواده های اروپایی صادقانه خدمت کرده است و ما باید بپذیریم که اشکال علامت تجاری "مینی" در چراغ‌های جلو و پنجره مشبک، مانند یک خودرو سوپراسپرت با موتور میانی، خیلی شیک به‌نظر می‌رسد.

علاوه بر مینی، این لیست شامل نمونه هایی از تولید کنندگان اصلی خودرو مانند رنو، فولکس واگن، فیات، تویوتا، کیا و دیگر شرکت ها است. هوندا در این لیست با ابر خودرویی از گروه Civic، که به‌نظر انتخاب ضعیفی در مقابل Acura NSX دیگر ابرخودرو در این شرکت می آید، قرار دارد.

در مورد تسلا نگرانی هایی داریم که با "رودستر" ساخت لوتوس وارد صحنه ی موتوری شده و در حال حاضر Model S رو پیشنهاد می دهد که می تواند با سرعت 60 مایل بر ساعت، سریعتر از هر خودروی دیگر در دنیا، حرکت کند. همچنان تسلا کاملا شیک و زیبا می درخشد.

ابر خودروی لادا، به طور شوکه کننده ای خشن است و نمی توانیم تصمیم بگیریم که smart دو رنگ با سقف کروک تارگا، زیبا به‌نظر می‌رسد یا زشت. چیزی که ما واقعا مطمئن هستیم، این است که ابر خودروهای کیا بسیار چشم نوازند.

منبع: Jennings Motor Group

مترجم: گلاره خادم وصال

400

کد خبر: 831959

وب گردی

وب گردی