سمینار انگیزشی با موضوع موفقیت در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با توجه به استقبال بی‌نظیر جوانان از سمینار انگیزشی موفقیت اظهار کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در سمینار بیش از انتظار ما بوده و این نشان از علاقه و لزوم برگزاری این چنین سخنرانی ها در شیروان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، اظهار کرد: سمینار انگیزشی موفقیت با هدف ایجاد انگیزه مثبت در زندگی برای دانشجویان و عموم شهروندان، امروز 7 شهریور برگزار شد.

محمد معتمدی درباره موضوعات مورد بحث در این همایش گفت: این سمینار با موضوعات بالا بردن کیفیت ارتباطات، تغییر شرایط زندگی به سمت آرمان‌ها، قوی کردن اراده برای دست‌یابی به آرزوها برگزار شده است.

وی با توجه به استقبال بی‌نظیر جوانان از این سمینار اظهار کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در سمینار بیش از انتظار ما بوده و این نشان از علاقه و لزوم برگزاری این چنین سخنرانی ها در شهر است.

معتمدی اضافه کرد: سخنرانان این سمینار از استادان برجسته علم اقتصاد و مشاوران مالی هستند که در چهار محور هنر جذب افراد، خلق پایان خوش، بهترین سال زندگی، هدف‌گذاری و تحقق آرزوها به صحبت و اطلاع رسانی پرداختند.

به گفته معاون پژوهش و فناوری واحد شیروان، سمینار موفقیت چهارمین سمینار تخصصی از مجموعه سمینارهای علمی تخصصی این حوزه است که با همکاری گروه‌های آموزشی حسابداری، مدیریت و تربیت‌بدنی به‌صورت رایگان و برای عموم شهروندان شیروانی برگزار شده است.

کد خبر: 831980

وب گردی

وب گردی