ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر شد

رئیس سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری در حکمی ابراهیم داوغه‌زاده را به عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم فجر منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته، هفتم شهریورماه گزارشی در ایسکانیوز منتشر شد که خبر از احتمال دبیری ابراهیم داروغه زاده در جشنواره فیلم فجر داد. امروز این گزارش با خبری که از روابط عمومی سازمان سینمایی منتشر شد به تایید رسید.

متن کامل حکم ریاست سازمان سینمایی خطاب به دکتر ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم فجر به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه‌زاده
باسلام
نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمندتان در مدیریت رویدادهای فرهنگی و جشنواره ها به موجب این حکم به دبیری جشنواره ملی فیلم فجر منصوب می شوید.

جشنواره فیلم فجر مهم ترین رویداد حرفه ای سینمای ایران،و برگزاری همزمان آن با دهه مبارک فجر، با پیشینه ای به قدمت انقلاب اسلامی ارزش و اهمیت آن را دو چندان می نماید.

انتظار دارد، با همکاری مؤثر شورای سیاست گذاری نسبت به ایفای سهم از برنامه جامع سینمای ایران در کشف و معرفی استعدادهای درخشان در کنار بهره گیری و قدرشناسی از تجارب به بار نشسته صاحبان تجربه و علم این هنر بی بدیل، موفق باشید.

انتظار مردم هنردوست ، همراهان همیشگی سینما و خانواده بزرگ سینما ی ایران برگزاری رویدادی حرفه ای، باشکوه، پرنشاط و فراگیر در شأن سینمای ایران اسلامی است، که انشاءالله شاهد آن خواهیم بود.

براساس این گزارش، ابراهیم داروغه‌زاده در حال حاضر مسولیت معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری را نیز عهده‌دار است و در کارنامه کاری وی مسولیت‌های مختلف فرهنگی-هنری نظیر: مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های تصویری وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر چهارمین جشنواره فیلم شهر با موضوع شهری انسانی برای انسان شهری، مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی، قائم‌مقام دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 32، عضو شورای سیاستگذاری نخستین همایش سازمان های مردم نهاد سلامت، عضو شورای فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ریاست آقای دکتر هاشمی (هم اکنون)، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر سلامت و ... دیده می‌شود.

501

کد خبر: 831999

وب گردی

وب گردی