عبدولی پاسخ نامه دکتر رهبر را داد/ افتخار می‌کنم از دانشگاه آزاد اسلامی هستم

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تحصیل می‌کند پاسخ نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را داد و ضمن تبریک، از پیام دکتر فرهاد رهبر تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سعید عبدولی، فرنگی‌کار نامی کشورمان که مدال برنز المپیک 2016 ریو را در کارنامه دارد، چند روز پیش در مسابقات قهرمانی کشتی جهان در پاریس بار دیگر گردن‌آویز برنز را بر گردن آویخت.

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تحصیل می‌کند پس از کسب عنوان سوم جهان، پیام تبریکی از سوی دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. عبدولی پاسخ نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را داد و ضمن تبریک، از پیام دکتر فرهاد رهبر تشکر کرد.

متن پیام سعید عبدولی به شرح زیر است:

بنام خدا
برادر ارجمند جناب آقای دکتر فرهاد رهبر
با اهداء سلام
احتراما ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی بعنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مراتب قدردانی خود را از پیام پر مهر و محبت شما اعلام داشته و بر شما و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی کشور آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

بی‌شک این مجموعه بزرگ علمی با حضور دانشمندی پرتوان و کاربلد همچون شما قطعا می‌تواند قله‌های بزرگی را فتح نماید و روزهای درخشان‌تری را نیز در پیش رو داشته باشد.

افتخار بنده این است از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستم و امیدوارم به لطف خداوند متعال و امام عصر (عج) نماینده شایسته‌ای برای این مجموعه و ملت شریف ایران در مسابقات آتی باشم.

ارادتمند شما
سرباز کوچک وطن
سعید عبدولی
قهرمان کشتی جهان و المپیک
شهریور ماه 96

604

کد خبر: 832074

وب گردی

وب گردی