تمهیدات ویژه پلیس راهور برای برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از حضور ۱۰۰ درصدی مأموران پلیس راهور برای برپایی هرچه باشکوه‌تر دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در معابر تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در مورد آخرین تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای تسهیل در تردد شهروندان و برپایی هرچه با شکوه تر دعای عرفه اظهار داشت: مأموران پلیس راهور فاتب طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده در معابر حضور 100 درصدی دارند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تصریح کرد: در اطراف امامزاده‌ها از جمله امامزاده صالح، شاه عبدالعظیم حسنی، مساجد، تکایا، مهدیه تهران و به خصوص در منطقه 12 تهران مأموران برای تسهیل در تردد شهروندان از ابتدا تا پایان مراسم و عادی شدن وضعیت ترافیک منطقه حضور خواهند داشت.

سرهنگ عابدی اعلام کرد: در محدوده جمهوری - سعدی به سمت جنوب در روز پنج‌شنبه - فردا - در زمان اجرای مراسم محدودیت تردد و توقف خواهیم داشت؛ در برخی از معابر نیز در صورت نیاز مقطعی محدودیت اجرا خواهد شد.

سرهنگ عابدی اعلام کرد: مأموران پلیس راهور همچنین در مسیر بهشت زهرا(س) و در معابر منتهی به قطعات شهدا و طول این مسیر نیز مستقر خواهند شد و نسبت به تسهیل تردد اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی پایتخت در خصوص تسهیلات پلیس راهور در روز عید قربان اظهار داشت: از ساعت 24 امروز پنج‌شنبه مأموران پلیس راهور در اطراف مصلی مستقر شده و نسبت به پاکسازی معابر اقدام خواهند کرد؛ خیابان شهید قنبرزاده شمال به جنوب، طول خیابان شهید بهشتی و خیابان رسالت و به طور کلی محدوده اصلی دور مصلی از خودروهای پارک شده پاکسازی خواهند شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای حضور در نماز عید قربان از مترو، اتوبوس و وسائط حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور در اطراف مصلی از ساعت 5:30 دقیقه صبح مستقر خواهند شد، گفت: درهای مصلی از ساعت 6:30 دقیقه صبح بر روی نمازگزاران باز خواهد شد؛ در همین راستا نیز پارکینگ‌های برای پارک خودروهای شخصی پیش‌بینی شده است؛ البته بهتر است شهروندان از وسائط حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

این مقام ارشد راهنمایی و ارنندگی پایتخت اعلام کرد: برای روز عید قربان محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین در اطراف مصلی اجرا خواهد شد؛ محدودیت توقف خودروهای شخصی نیز برقرار است اما محدودیت تردد نداریم.

سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس فاتب تا پایان مراسم عید قربان و عادی شدن وضعیت تردد معابر در محل‌های پیش‌بینی شده مستقر خواهند بود.

701

کد خبر: 832144

وب گردی

وب گردی