موبایل قاپ ها در جشنواره دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، از دستگیری دو سارق موبایل قاپ و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سرهنگ محمد قربان منصوری گفت: عوامل گشت ضربت سرکلانتری چهارم، هنگام گشت‌زنی در خیابان جشنواره به یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر سرنشین که به صورت خیلی حرفه ای پلاک موتور را تغییر داده بودند مشاهده و بلافاصله عوامل گشت موتورسیکلت را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر می کند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از موتورسیکلت بیان داشت: متهمان برای بازجویی و تحقیقات به همراه موتورسیکلت با پلاک انتظامی نامعلوک به کلانتری انتقال داده شدند.

رئیس کلانتری با بیان اینکه متهمان از جمله سارقان موبایل قاپ تحت تعقیب تحت بودند که چهره آنان از دوربین های مدار بسته گرفته شده بود؛ تصریح کرد: عوامل کلانتری یکی از مالباختگان را دعوت و چهره متهمان، شناسایی شد. با محرز شدن سارق بودن آنان، متهمان برای تحقیقات تکمیلی تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاه پایتخت شد.

وی در پایان خاطر نشان داد: مکالمه تلفنی در معابر عمومی، می تواند عاملی برای آسیب پذیری شهروندان باشد. بر این اساس به شهروندان توصیه می شود که از استفاده طولانی مدت با گوشی همراه در معابر عمومی دوری کنند و پس از دادن پاسخ کوتاه به مخاطب خود، ه مکالمه طولانی را بشرایط مساعد تری موکول کنند.

701

کد خبر: 832193

وب گردی

وب گردی