توزیع ۶۰ هزار راس دام زنده در تهران به مناسبت عید قربان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه به مناسبت عید قربان ۵۰ الی ۶۰ هزار راس دام زنده برای استان تهران در نظر گرفته شده است، گفت: کمبودی در این زمینه نداریم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی اصغر ملکی درباره آخرین وضعیت بازار گوشت و دام زنده در آستانه عید قربان اظهارداشت: قیمت گوشت در همان حدود قبلی و نرخ هرکیلوگرم شقه بدون دنبه درجه یک برای مصرف کنندگان بین ۴۳ تا ۴۴ هزار تومان و نرخ گوشت وارداتی برای مصرف کنندگان ۳۳ هزار تومان است.

او با بیان اینکه برای عید قربان دام زنده در مناطق ۲۲ گانه استان تهران عرضه می شود، گفت: حداقل قیمت هرکیلوگرم دام زنده ۱۶ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۱۸ هزارتومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه ۵۰ الی ۶۰ هزار راس دام زنده برای استان تهران در نظر گرفته شده است، افزود: کمبودی در این زمینه نداریم و از مردم درخواست می کنیم صبح زود برای دریافت دام ازدحام نکنند چراکه این مساله باعث اعمال نرخ خواهد شد؛ دام به اندازه کافی پیش بینی شده و مردم بدون نگرانی و کم کم برای دریافت دام مورد نیازشان اقدام نمایند.

او با تاکید بر اینکه مردم از خرید دام های سرگردان خودداری کنند، اضافه کرد: از مردم می خواهیم دام مورد نیازشان را از جایگاه های ایجاد شده در مناطق ۲۲ گانه استان تهران خریداری کنند که تحت نظارت سازمان دامپزشکی هستند و دام با نظارت بهداشتی آنجا عرضه می شود.

منبع: مهر

401

کد خبر: 832209

وب گردی

وب گردی