توصیه های پلیس پایتخت قبل از مسافرت/وجه نقد، طلا و جواهرات خود را به بانک انتقال دهید

معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت: از شهروندان خواسته می‌شود وجه نقد، طلا و جواهرات خود را قبل از مسافرت به صندوق امانت بانک‌ها بسپارند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی گفت: اگر کمی احتیاط کنیم و اصول و نکات ایمنی را رعایت کنیم هرگز مانند مالباخته‌های پرونده‌های تشکیل شده در مراجع انتظامی و قضایی دچار استرس، نگرانی و از هم پاشیدگی روحی و روانی نخواهیم شد و از ورود بسیاری از خسارت های مادی و معنوی جلوگیری خواهیم کرد.

وی گفت: با مسئولیت پذیری و رعایت نکات امنیتی و خود کنترلی از وقوع بسیاری از جرایم و به نوعی بزه دیدگی جلوگیری می‌کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی تعطیلات تابستانی تصریح کرد: تعدادی از شهروندان در این ایام پایانی فرصت را غنیمت شمرده و قبل از بازگشایی مدارس سفرهای چند روزه داخلی شان را آغاز می‌کنند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه بهتر است در مسافرت های چند روزه به جای استفاده از وجه نقد از کارت عابر بانک برای خریدهای روزانه استفاده کنیم، عنوان داشت: از شهروندان خواسته می شود علاوه بر انتقال وجوه نقد به بانک‌های مربوط، طلا و جواهرات خود را قبل از مسافرت به صندوق امانت بانک‌ها بسپارند.

وی در پایان ضمن اشاره به همکاری و مشارکت شهروندان در ایجاد و حفظ امنیت به عنوان موثرترین مولفه، در برقراری امنیت اجتماعی، خاطر نشان کرد: سفری امن و بدون آسیب برای شهروندان، هدف غایی پلیس پایتخت است.

701

کد خبر: 832225

وب گردی

وب گردی