مدیرعامل هواپیمایی زاگرس: هواپیمای خالی  به شیراز فرستادیم تا مسافری روی زمین نماند

پرواز شیراز-تهران شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نقص فنی با تأخیر مواجه شد تا هواپیمای جایگزین این شرکت مسافران را به تهران بیاورد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس گفت: یکی از قطعات هواپیمای شرکت زاگرس که قرار بود مسافران را از شیراز به سمت تهران بیاورد، شکسته و هواپیما با تقص فنی مواجه شد، ما از مسافران درخواست کردیم برای استراحت به منزل بروند و افرادی هم که در فرودگاه می مانند پذیرایی شوند تا ساعت 3 پرواز جایگزین انجام شود.
صدیق افزود: هیچ هواپیمای دیگری به سمت تهران در فرودگاه نبود که بتواند مسافرها را تقسیم کند و به تهران بیاورد چون یک قطعه ی هواپیما شکسته بود و این قطعه در شیراز موجود نبود ما باید قطعه را از تهران می فرستادیم.

او افزود: از طرفی ممکن بود اگر قطعه را با هواپیماهای دیگر بفرستیم باز هم مشکل هواپیما برطرف نشود، بنابراین قطعه را با هواپیمای خالی شرکت خودمان فرستادیم که این هواپیمای جایگزین مسافران را هم به سمت تهران بیاورد.
مدیرعامل زاگرس ادامه داد: در هیچ جای دنیا این کار را نمی کنند که بدلیل نقص فنی از یک شهر دیگر هواپیمای خالی بفرستند و ما در این پرواز 60 میلیون تومان ضرر کردیم که اصلا مهم نیست و در این مساله رفاه حال مسافران در اولویت قرار دادیم.
صدیق گفت: هواپیما به سمت شیراز بدون نقص بوده و در فرودگاه نشسته است اما بعد از سوخت گیری زمانی که قصد پرواز به سمت تهران داشته، خلبان متوجه شکستگی یک قطعه می شود که پرواز را لغو می کند و بعد از آن بلافاصله ما هواپیمای جایگزین را به سمت شیراز فرستادیم.
به گفته ی او هواپیمای جایگزین در شیراز نشسته است و ساعت 15 مسافران به سمت تهران حرکت کرده اند.
403

کد خبر: 832226

وب گردی

وب گردی