اولین دوره اردوی تربیتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود

اولین دوره اردوی تربیتی و تشکیلاتی به نام میثاق یک به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۷ تا ۱۴ شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، اولین دوره اردوی تربیتی و تشکیلاتی به نام میثاق یک به همت بسیج دانشجویی از ۷ تا ۱۴ شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این اردو ویژه مسئولان کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج دانشجویی و افراد فعال در دانشکده‌ها، با هدف انتقال تجربه، پرورش توانمندی‌ها و کادر سازی می‌باشد.

آرمین گرجیان پیرامون هدف برگزاری اردوی تربیتی تشکیلاتی میثاق یک گفت: هدف از برگزاری این اردو تربیت نیروی تراز انقلابی و ارتباط بیشتر مسئولین سابق و فعلی کانون‌ها و پایگاه‌ها جهت استفاده از تجربیات است.

وی با اشاره به دعوت از اساتید با تجریه جهت بیان مفاهیم انقلاب و بررسی مسائل روز در دوره میثاق یک افزود: برگزاری این اردو در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) اثر تربیتی و معنوی دوره را بیشتر خواهد کرد.

مسئول اردوی واحد برادران میثاق یک مطرح کرد: بسیج دانشجویی در نظر دارد این اردوی تربیتی تشکیلاتی را که میثاق نام‌گذاری شده است هر ساله به صورت مستمر برگزار کند.

تربیت نیروی تراز انقلاب إسلامی، از وظایف مهم بسیج دانشجویی

فرشته کاظمی با اشاره به وظیفه بسیج دانشجویی گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب إسلامی به معنای نیروهایی که بتوانند در عرصه‌های مختلف در جامعه پویا و صاحب نظر باشند، از وظایف مهم بسیج دانشجویی به حساب میآید.

وی بابیان اینکه بهترین راه نیروسازی طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب از راه ایجاد تشکیلات است تصریح کرد: ایجاد تشکیلات از فرایض مهم هر گروهی است که هدفی مشترک دارند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هدف در چارچوب یک تشکیلات منظم معنای روشن‌تری پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: از طریق سامان‌دهی یک تشکیلات می‌توانیم به کاری منظم و با بازده بالاتر در زمان کمتر و با هزینه کمتری دست یافت.

کاظمی مطرح کرد: بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز تلاش دارد تا با برگزاری دوره تربیتی-تشکیلاتی میثاق یک دانشجوهای نخبه در حوزه‌های فکری و اجرایی را تربیت کند.

وی گفت: هدف از برگزاری دوره میثاق انتقال تجربیات و کادر سازی با برگزاری کلاس‌های تربیتی جهت رشد فردی و اخلاق تشکیلاتی است که سعی شده با در نظر داشتن برنامه‌های فرهنگی مناسب بستر سالمی برای تفریح دانشجویان فراهم شود.

کد خبر: 832306

وب گردی

وب گردی