در فاصله کمتر از یک ساعت 3 نفر از کوه سقوط کردند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط 3 نفر در کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) در کمتر از یک ساعت در عصر امروز نهم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا علی عسکری با اعلام این خبر، گفت: دختر بچه هشت ساله که امروز به جهت انجام دعای عرفه به همراه خانواده خود به کوه‌های مسجد صاحب الزمان(عج) رفته بود به علت بی‌احتیاطی دچاره حادثه شد و شدیداً مصدوم شد.

وی با اشاره به استقرار گروه امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی در محل برگزاری دعای از عرفه، اظهار کرد: در ساعت 17 از این حادثه مطلع شدیم که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام و دختربچه را به پائین کوه منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حادثه دیگر که در ساعت 17 و 30 دقیقه در کوه‌های صاحب‌الزمان به وقوع پیوست، خبر داد و گفت: یک پسر بچه 5 ساله که به همراه خانواده به کوه‌های صاحب الزمان رفته بود، نیز دچار حادثه شد که توسط گروه امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی به حادثه سوم اشاره کرد و یادآور شد: در ساعت 17و 40 دقیقه پس از اطلاع از سقوط پسر 14 ساله‌ای گروه امداد و نجات سازمان در محل حادثه حاضر شدند و این نوجوان مصدوم را به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

700

کد خبر: 832307

وب گردی

وب گردی