دیدار نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر

 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام روز پنجشنبه از بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.

به گزارش ایسکانیوز،؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در این بازدید در جریان آخرین اقدامات پزشکی ؛ خدمات بهداشتی و درمانی که به زائران ارایه می شود؛ قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از بیماران در این مرکز عیادت و احوالپرسی کرد و سلامتی هرچه سریعتر بیماران را از درگاه ایزد منان مسالت کرد.
دکتر پیرحسین کولیوند معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درخصوص این بازدید به خبرنگار ما گفت که نماینده ولی فقیه در بازدید از این مرکز از خدمات ارایه شده به زائران ابراز رضایت و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای خدمت رسانی بیشتر به ضیوف الرحمن تاکید کرد.
وی گفت : در بیمارستان صحرایی ایرانیان در عرفات ؛ 85 مجموعه پزشکی خدمات ارایه می دهیم .
وی افزود : از بامداد امروز تاکنون حدود 1100 تن مراجعه کننده داشته ایم که فقط شش تن آنها برای ادامه درمان به بیمارستان مکه مکرمه منتقل شدند.
دکتر کولیوند گفت که عمده مراجعه کنندگان در زمینه مشکلات قلبی؛ ریوی و گرفتگی عضلات و بعضا گرمازدگی بوده است .
وی تصریح کرد :‌یکی از بیماران هم که پیش از این مورد عمل جراحی قرار گرفته بود؛ با بهبود نسبی حال عمومی اش؛ هم اکنون تحت نظر پزشکان ایرانی است و برای انجام اعمال آماده می شود.
‌امسال 570 پزشک و کادر پزشکی برای ارائه خدمات به زائران کشورمان به سرزمین وحی سفر کرده اند.

ایرنا

705

کد خبر: 832336

وب گردی

وب گردی