آموزش و پرورش هنوز درخواستی مبنی بر افزایش کرایه سرویس مدارس را نداده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر قرار به افزایش کرایه سرویس مدارس باشد این افزایش تا پیش از مهرماه و بازگشایی مدارس اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ،رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ،محمد علیخانی گفت: شورای چهارم شهر تهران مصوبه‌ای در رابطه با افزایش کرایه سرویس مدارس نداشته است.

وی افزود: تصمیم گیری در رابطه با افزایش کرایه‌ها در ابتدای مهر ماه به شورای پنجم شهر تهران واگذار شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نشست اعضای کمیسیون عمران با کارشناسان حوزه حمل و نقل اظهارکرد: اعضای کمیسیون عمران شورا جلساتی را با کارشناسان حوزه حمل و نقل خواهند داشت تا بتوانیم در رابطه با افزایش و یا عدم افزایش کرایه سرویس مدارس تصمیم گیری کنیم.

علیخانی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش درخواستی مبنی بر افزایش کرایه سرویس مدارس را ارائه نکرده است تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش تاکنون درخواستی برای افزایش کرایه سرویس مدارس به شهرداری ارائه نکرده و این احتمال وجود دارد که این درخواست ارائه نیز نشود.

وی با اشاره به لزوم افزایش احتمالی کرایه سرویس مدارس تا قبل از شهریور ماه خاطرنشان کرد: نتایج جلسات اعضای کمیسیون عمران با کارشناسان به زودی اعلام می‌شود و اگر قرار به افزایش کرایه سرویس مدارس باشد، این افزایش را تا پیش از بازگشایی مدارس اعلام خواهیم کرد.

میزان

705

کد خبر: 832357

وب گردی

وب گردی