سایپا ، امیدیه و نزاجا فاتحان هفته نخست لیگ برتر واترپلو شدند

نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر واترپلو با پیروزی سایپا ، امیدیه و نزاجا به پایان رسید .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و در بازی اخر نزاجا میزبان نوفلاح است. همچنین نماینده اصفهان با قرعه استراحت، در هفته اول بازی نمی کند.

در نخستین بازی امروز از ساعت ١۶:٠٠ قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته لیگ برتر به مصاف هم رفتند. تکرار فینال سال قبل جذابیت های این دیدار را بیشتر کرده بود. در دو وقت ابتدایی بازی تیم سایپا از حریف قدرتمند خود پیشی گرفت اما در ادامه دانشگاهیان موفق شدند نتیجه را مساوی کنند. در پایان بازی شاگردان پنام تاش با ارائه یک بازی منطقی موفق شدند پیروز از میدان خارج شوند. تیم سایپا با نتیجه ١٠ بر ٧ دانشگاه آزاد اسلامی را از پیش رو برداشت تا اولین پیروزی خود در لیگ بیست هفتم را کسب کند.

در همین راستا در دومین بازی این هفته دربی نفتی ها به میزبانی امیدیه برگزار شد. این دیدار نیز تکرار بازی رده بندی سال گذشته بود . امیدیه در این بازی توانست با نتیجه ١٠ بر ۶ نفت و گاز گچساران را از پیش رو بردارد.

دیدار پایانی هفته نخست نیز بین دو تیم نزاجا و نوفلاح برگزار شد. نیروی زمینی کار سختی را در هفته نخست پیش رو نداشت و توانست با کمک تجربه بیشتر بازیکنان خود تیم نوفلاح را با نتیجه ١۴ بر ٣ پیروز از میدان خارج شود. نزاجا با احتساب تفاضل گل بیشتر توانست در جایگاه نخست جدول بایستد .

نتایج هفته نخست بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو (میزبان – میهمان) -جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶:

دانشگاه آزاد ٧ – ١٠ سایپا

نیروی زمینی ١۴ – ٣ شهید نوفلاح

نفت امیدیه ١٠ – ۶ نفت و گاز گچساران

٦٠١

کد خبر: 832502

وب گردی

وب گردی