اختصاص 2 خط ویژه در مراکز معاینه فنی جهت انجام معاینه فنی سرویس مدارس

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختصاص دو خط معاینه فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به صورت ویژه جهت پذیرش این خودروها در خارج از نوبت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سید نواب حسینی منش از اختصاص دو خط معاینه فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به صورت ویژه جهت پذیرش این خودروها در خارج از نوبت خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت انجام معاینه فنی این خودروها و الزام داشتن معاینه فنی برای اخذ مجوز سرویس مدارس تصریح کرد:این خودروها به صورت ویژه و با حساسیت بیشتری در مراکز از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرد و از مدارس و بالاخص اولیای دانش آموزان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت حتما از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی استفاده کرده و به شدت در این خصوص حساسیت‌های لازم را لحاظ نمایند. بدون تردید اخذ معاینه فنی این خودروها به منزله داشتن حداقل ایمنی های مورد نیاز تردد می باشد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی در خصوص راه اندازی سامانه پاسخگو 41787 گفت: بنابر نیاز سنجی انجام شده و درخواست شهروندان این مجموعه جهت پاسخگویی بهتر به شهروندان و ارتقاء کیفی سطح ارائه خدمات در راستای مشتری مداری نسبت به راه اندازی این سامانه پاسخگو اقدام کرده است. در مراکز معاینه فنی با شلوغی مراکز به دلیل مشغله‌های اجرائی کار در بعضی موارد پاسخگویی مناسبی به تمامی تماس ها امکان پذیر نیست به همین واسطه این سامانه راه اندازی و شهروندان می‌توانند علاوه بر تماس با مراکز از این سامانه پاسخگو نیز جهت دریافت پاسخ سوالات خود استفاده کنند.

وی در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز افزود: در حال حاضر به مراکز معاینه فنی 13 گانه شهر تهران روزانه در حدود 4هزار دستگاه خودرو مراجعه می‌کنند که با توجه به افزایش ساعات کاری بعضی از مراکز و باز بودن آنها در ایام تعطیل توزیع مراجعات بسیار مناسب و این مراجعین به طور متوسط در کمتراز 40 دقیقه می‌توانند نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد قبل از مراجعه به مراکز جهت مدیریت زمان عدد 1 را به سامانه پیامکی 2000112 ارسال و از آخرین وضعیت مدت انتظار و طول صف مطلع شوند و خلوت ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودرو خود انتخاب کنند.

حسینی منش در ارتباط با افزایش مراجعات در پایان شهریور ماه گفت: با عنایت به افزایش حجم سفر در شهریور ماه به تبع مراجعات مراکز روند صعودی خواهد داشت در این ارتباط نیز تمهیدات لازم جهت مدیریت طول صف در مراکز انجام شده و در صورت نیاز ساعت کاری مراکز افزایش خواهد یافت و جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان در خصوص معطلی زیاد در صف های معاینه فنی وجود نخوهد داشت.

701

کد خبر: 832576

وب گردی

وب گردی