برگزاری جلسه ای پیرامون بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در کمیسیون عمران مجلس

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران این موضوع را پیگیری خواهد کرد و تا پایان هفته جلسه ای در رابطه با بررسی این حادثه برگزار خواهد شد.

حسین هاشمی تخته پور نماینده مردم بندرعباس درباره آخرین اقدامات در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: کمیسیون عمران در حال پیگیری این حادثه است تا مسوولین مربوطه در اولین فرصت از جمله وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی این حادثه باشند.

وی تصریح کرد: این حادثه را به صورت میدانی رصد می کنیم و همین به دنبال دریافت گزارشاتی از پلیس راه، وزارت راه و شهرسازی و همچنین مسوولین آموزش و پرورش هستیم که در ادامه وزارتخانه های مربوطه به کمیسیون دعوت می شوند تا پاسخگوی این حادثه باشند.

هاشمی با بیان این که راننده اتوبوس بازداشت است، گفت: دلیل اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده و به دنبال دلیل اصلی وقوع این حادثه هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در ادامه افزود: پیشگیری از افزایش تلفات، مداوا و رسیدگی به مصدومین از اولویت های اولیه فعالیت بوده و همچنین مسوولین استان فارس اعم از استاندار، مجموعه ستاد مقابله با بحران، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان همکاری بسیاری خوبی داشتند.

عضوکمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در مرحله دوم از اقداماتی که صورت خواهد گرفت رسیدگی به قصورات است تا مشخص شود چه کسانی سهل انگاری کردند.

هاشمی تاکید کرد: با مقصر این حادثه در هر پست و مقامی که باشد باید برخورد جدی شود.

نماینده مردم بندرعباس همچنین درباره زمان رسیدگی به این حادثه در کمیسیون گفت: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران این موضوع را پیگیری خواهد کرد و انشالله تا پایان هفته جلسه ای در رابطه با این حادثه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با تست الکل و مرفین راننده خاطی خبر داد و گفت: طبق اعلام پزشکی قانونی تست الکل و مرفین وی منفی بوده است.

901/900

کد خبر: 832708

وب گردی

وب گردی