صنعت نفت با تیم دوم در جام حذفی/ سه غایب بزرگ برابر سپاهان

صنعت نفت آبادان برای دیدار با سپاهان در جام حذفی سه بازیکنش را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از تمام شدن همه کش و قوس های فراوان، مبنی بر عدم حضور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رقابت های جام حذفی در نهایت تصمیم مدیرعامل و کادر فنی بر این شد که این تیم با توجه به خواسته هواداران خود، با ترکیبی از بازیکنان جوان و کمتر به میدان رفته خود در دیدار برابر سپاهان در جام حذفی حاضر شود.

از این رو اردوی این تیم سه روز دیگر در بروجرد تمدید شد تا طلایی پوشان جنوبی با آمادگی بیشتری در رقابت های حذفی به میدان بروند. همچنین برای آمادگی بیشتر امروز (11 شهریورماه) از ساعت 14:45 در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم نساجی بروجرد می روند تا هماهنگی های لازم بین بازیکنان صورت بگیرد.

صنعت نفت آبادان برای دیدار با سپاهان در جام حذفی سه بازیکنش را در اختیار ندارد؛ جاسم کرار، لوسیانو پریرا و محمد شادکام سه مهره کلیدی این تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند تیمشان را همراهی کنند.

امین جوکار، مدیر رسانه ای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تایید اخبار فوق افزود: فراز کمالوند تمام تلاشش بر این است با جوانگرایی در این دیدارها بتواند بهترین نتیجه را بگیرد تا هواداران صنعت نفت را خوش حال کند. امیدوارم بتوانیم با غیبت سه بازیکن باتجربه برابر سپاهان نتایجه بگیریم.

601

کد خبر: 832748

وب گردی

وب گردی