باید جلوی  تخلفات در حوزه معماری و شهرسازی گرفته شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت :با توجه به اینکه در شهرداری تهران شرایط گذار را پشت سر گذاشتیم، در این مدت زمان تخلفاتی درشهر صورت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: تخلفاتی در رابطه با شهرسازی ها در تهران در حال انجام است و شهردار تهران باید برای جلوگیری از این تخلفات برنامه ریزی کند.

محمد سالاری در چهارمین جلسه شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به اینکه در شهرداری تهران شرایط گذار را پشت سر گذاشتیم، در این مدت زمان تخلفاتی درشهر صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به انحراف از مفاد قوانین شهرسازی و معماری در سطح مناطق اظهارکرد: تخلفاتی از جمله ارائه اضافه طبقه، تغییر کاربری و ثبت کاربری ها در سطح مناطق مشاهده شده و مجوز این تخلفات ارائه شده است.

سالاری از تشکیل کمیته های درآمدی در سطح مناطق شهر تهران خبرداد و گفت: در حال حاضر در سطح مناطق کمیته های درآمدی تشکیل شده که با هدف کسب درآمد به تخلفات رسیدگی شود.

وی با ارائه تذکری به شهردار تهران گفت: از شهردار تهران درخواست می کنم دستورات لازم را به شهرداری مناطق ابلاغ کرده تا شرایط برای جلوگیری از تخلفات شهرسازی در سطح مناطق فراهم شود.

705

کد خبر: 833047

وب گردی

وب گردی