متخلفان آلودگی هوا در اردبیل به مراجع قضایی معرفی شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت:‌ به دنبال آتش زدن لاستیک‌های فرسوده توسط دو نفر متخلف این افراد به مراجع قضایی اردبیل معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد مجرد صبح امروز در جلسه بررسی تخلفات حوزه محیط زیست در اردبیل اظهار داشت:‌ به دنبال آتش زدن لاستیک‌های فرسوده دو نفر متخلف آلودگی هوا در اردبیل شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدندتا نسبت به تخلفات انها رسیدگی شود.

وی گفت: پیرو گزارش‌های مردمی در مورد ایجاد آلودگی هوا در اطراف شهر اردبیل، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شدند و توانستند این افراد را شناسایی و نسبت به رسیدگی به تخلفات آنها در راستای آلودگی هوا و ایجاد نارضایتی برای مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

مجرد افزود: در دو ماموریت جداگانه دو فرد متخلف که با هدف بازیافت و فروش سیم‌های موجود در لاستیک اقدام به آتش زدن 80 حلقه لاستیک فرسوده و 600 عدد فیلتر روغن خودرو کرده بودند شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به تبعات سوء آتش زدن لاستیک در ایجاد آلودگی هوا، خاک و به خطر انداختن بهداشت عمومی بیان کرد: از دوستداران محیط زیست و مردم استان اردبیل انتظار می‌رود هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست را با شماره تماس ارتباطات مردمی 1540 در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به رسیدگی به این تخلفات اقدام شود.

به گزارش تسنیم، وی از تشدید نظارت‌ها بر عرصه‌های محیط زیست و منابع طبیعی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با نظارت‌ها و بازرسی‌های مداوم توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست تلاش می‌کنیم تا از هر گونه تخلفات در زمینه آلودگی هوا، آب، خاک، محیط و سایر حوزه‌ها جلوگیری کرده و با متخلفان برخوردهای لازم را داشته باشیم تا شاهد حفاظت هر چه بیشتر از عرصه‌های محیط زیستی استان باشیم.

902/900

کد خبر: 833064

وب گردی

وب گردی