آغاز فعالیت خوابگاه دانشگاه چمران اهواز از 19 شهریور

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تعمیرات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) در حال انجام است و پیش‌بینی می‌کنیم خوابگاه از هفته آینده؛ یعنی از 19 یا 20 شهریورماه دوباره فعال شود.

به گزارش ایسکانیوز،مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تعمیرات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) در حال انجام است و پیش‌بینی می‌کنیم خوابگاه از هفته آینده؛ یعنی از 19 یا 20 شهریورماه دوباره فعال شود.
دکتر بابک محمدیان اظهار کرد: تعمیرات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) همچنان در حال انجام است. با توجه به اینکه بر اساس تقویم آموزشی، شروع ترم 18 شهریورماه تعیین شده است، در تلاش هستیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا خوابگاه از 19 یا 20 شهویورماه فعالیت خود را دوباره آغاز کند.
وی افزود: دانشجویان دانشگاه در ترم گذشته برای رزرو اتاق اقدام کرده‌اند و ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در خوابگاه نیز براساس زمان تعیین شده برای ثبت‌نام انجام می‌شود و این دانشجویان می‌توانند در زمان مراجعه به دانشگاه برای ثبت‌نام، کارهای اسکان در خوابگاه را نیز انجام دهند. مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) حدود دو هزار و 700 نفر ظرفیت دارد.
به گزارش ایسنا، مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه ممکن است تمام دانشجویان در هفته اول ترم جدید در دانشگاه حضور نداشته باشند، در این مدت یکی از سلف‌های دانشگاه برای سرویس‌دهی به دانشجویان فعال می‌شود.

902/900

کد خبر: 833066

وب گردی

وب گردی