اول مهر مترو رایگان است/آمادگی کامل مترو تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از آمادگی کامل این ناوگان برای ارائه خدمات حداکثری در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد احمدی بافنده با اشاره به رایگان بودن خدمات مترو تهران در روز اول مهر گفت: طرح استقبال از مهر در شرکت بهره برداری مترو تهران از یک ماه پیش آغاز شده است که استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و بهینه سازی فضای ایستگاهی از جمله اقدامات این طرح است.

احمدی بافنده با بیان اینکه مهم‌ترین کار ما در مترو تهران جابه‌جایی مسافران با بهترین شرایط است، اظهار داشت: برای این کار از تمام ظرفیت‌های مترو و همکاری همه متخصصان و نهادهای مرتبط استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مترو تهران به طور کامل برای پذیرش حجم بالای مسافران در مهر آماده شده‌اند افزود: با اختصاص راهنمای ویژه دانش آموزان در داخل ایستگاه‌ها و با شناسایی مدارس نزدیک هر ایستگاه و تعامل با مدیران آن مراکز، هماهنگی‌های لازم جهت استفاده دانش آموزان از مترو صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت بهر ه برداری مترو تهران از بهسازی و تکمیل خط لبه سکوها خبر داد و گفت: گویا سازی تابلوهای راهنما در ایستگاه‌های تقاطعی مترو نیز انجام شده است. ضمن آنکه آماده سازی ایستگاه‌ها از نظرروشنایی، پله‌های برقی ، آسانسور و آب سردکن‌ها صورت گرفته و تمامی ایستگا هها آماده خدمت رسانی مناسب به مسافران هستند.

وی در پایان به فاصله گذر قطارها در خطوط مترو اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش شرکت بهره برداری مترو تهران افزایش سرویس دهی و کاهش فاصله گذر قطارها از ابتدای مهر است که امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط این مهم محقق شود.

701

کد خبر: 833071

وب گردی

وب گردی