کشف 1020کیلو مواد مخدر در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری قاچاقچیان وکشف یک تن و 20 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلبس مبارزه با موادمخدر استان با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلبس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر را در شهرک وایین شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی دستگیری قاچاقچیان به نسبت مشابه سال قبل، بیان داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ویژه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده و با انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر، 3 فاچافچی را دستگیر کردند.

به گفته رئیس پلیس غرب استان تهران ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تن و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کرده و سه دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان نهران با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشف موادمخدر به نسبت مشابه سال قبل ، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

706

کد خبر: 833085

وب گردی

وب گردی