قطعه «بگو دوست دارم»  منتشر شد

قطعه «بگو دوست دارم» به آهنگسازی و با صدای اشکان ملک‌زاده ، منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، قطعه «بگو دوست دارم» به آهنگسازی، تنظیم‌ و با صدای اشکان ملک‌زاده ، میکس و مسترینگ معراج میرزایی، با ترانه آرش طاقتی و اشکان ملک‌زاده و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعد از گذشت دو سال از اجرای آخرین آهنگ به این سبک، منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

اشکان ملک‌زاده دوره آواز کلاسیک را از سال 1376 به مدت سه سال زیر نظر محمد نوری به اتمام رساند و در فاصله سالهای 1389 تا 1390 سبکی را ابداع کرد که تلفیقی از آوازهای کلاسیک، سنتی، پاپ و راک بود ، در نهایت قطعه «دوستت دارم» را به همین شیوه در خرداد ماه سال 1394 در وبسایت‌های موسیقی کشور منتشر کرد.

ملک‌زاده تنظیم تیتراژهای تلویزیونی همچون «کافه سؤال» شبکه دو، برنامه «ساعت 25» در شبکه 5 و ... را در کارنامه کاری خود دارد و در این دو سال اخیر، بیشتر وقت خود را به آهنگسازی و تنظیم قطعات جدید از ساخته‌های خود اختصاص داده است که در آینده نزدیک تعدادی از آنها به صورت تک تراک و تعداد دیگر نیز در قالب آلبومی به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر خواهد شد.
متن قطعه «بگو دوست دارم» با صدای اشکان ملک‌زاده:
کجایِ دِلَت، برای من است
بگو چه کسی، به جای من است
چه بوده بگو، گناه دلم
که بی‌تو شدن، سزای من است
بی‌تابم،کاش برگردی کنارم
ای کاش ...، یکبارم، به جای آزارم؛ بگی دوست دارم
یکبارم، بگو که می‌مانم؛ بگو دوست دارم
تمام دلم، برای تو بود
شکستن دل، به پای تو بود
چه خواهی بگو، زِ جانِ دلم
که جان و دلم، فدای تو بود

503

کد خبر: 833097

وب گردی

وب گردی