12دانش آموز هرمزگانی حادثه واژگونی اتوبوس همچنان در بیمارستان های فارس بستری هستند

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت : 6 دانش آموزهرمزگانی حادثه واژگونی اتوبوس، در بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز و 6 دانش آموزدر بیمارستان داراب همچنان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبدالخالق کشاورزی اظهار داشت : از مجموع 6 دانش آموز بستری در داراب احتمالا 2 نفر امروز با کامل شدن درمان ترخیص خواهند شد و چهار نفر باقیمانده تا تکمیل مراحل درمان همچنان بستری خواهند بود.
وی اظهار داشت: حال عمومی پنج نفر از این دانش آموزان خوب است برخی از آنان شکستگی استخوان دارند که به صورت رایگان برای آنها کمربندهای ارتوپدی و وسایل و امکانات حرکتی تهیه شده است، یکی از دانش آموزان در این بیمارستان به رغم آنکه سطح هوشیاری مناسب دارد اما همچنان نیاز به مراقبت ویژه دارد تا آسیب های مغزی وی التیام یابد.
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد:یکی از دانش آموزان در داراب که آسیب نخاعی داشت و پزشکان صدمات به نخاع را تایید کرده بودند خوشبختانه التیام بیشتری پیدا کرده و درصد بهبودی او نیز افزایش یافته است.
کشاورزی افزود: 2 بیمار بستری در بیمارستان نمازی شیراز نیز در حال حاضر مراقبت های ویژه دریافت می کنند، متاسفانه بر اثر شدت آسیب های وارد شده یکی از این دانش آموزان از بازو قطع عضو شد، همه امکانات درمانی بیمارستان در اختیار این دو دانش آموز است تا بهبودی کامل پیدا کنند.
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت و گو با ایرنا ادامه داد : دانش آموزان بستری در بیمارستان شهید رجایی نیز مراقبت های ویژه دریافت می کنند، آسیب های وارد شده به این دانش آموزان بیشتر استخوانی و اسکلتی است، امکانات ارتوپدی و تجهیزات و لوازم کامل در اختیار این دانش آموزان قرار دارد ، ما امیدواریم در روزهای آینده به بهبودی بیشتر ، این دانش آموزان هم ترخیص شوند.
اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی که برای شرکت در اردوی فرزانگان عازم شیراز بود ، بامداد جمعه 10 شهریور 96 حوالی داراب فارس واژگون شد.
در این حادثه هفت دانش آموز کشته شدند که پیکرهایشان به هرمزگان منتقل شد.
پلیس فارس علت این حادثه را خواب آلودگی راننده اعلام کرد.
داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیرازاست.

902/900

کد خبر: 833122

وب گردی

وب گردی