میرزاده: حضور3  وزیر کابینه دوازدهم  در خانه ملت/ فردا  بررسی حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از جلسه بررسی ابعاد حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی با حضور وزرای آموزش و پرورش ، راه و شهرسازی ، بهداشت و درمان در روز سه شنبه خبر داد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با ابراز تاسف از وقوع حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دانش‌آموزان نخبه هرمزگانی بیان داشت: با توجه به اهمیت و عمق این فاجعه غم انگیز که منجر به جان‌باختن 7 دانش‌آموز و یک مربی شده است مقرر شده تا ابعاد مختلف این حادثه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی و مورد پایش قرار گیرد.

وی گفت: دستورالعمل مربوط به اردوهای دانش‌آموزی، علت حرکت اتوبوس در شب، نحوه بازنگری دستورالعمل مربوط به اردوهای دانش‌آموزی و ضرورت اجرای موارد مصوب شده از موضوعات مورد بررسی کمیسیون خواهد بود.

میرزاده اعلام کرد: در این جلسه از عوامل مرتبط با این حادثه و در راس از وزارتخانه های آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و نیروی انتظامی دعوت شده تا بتوان این حادثه را از تمام جهات مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز ساعت 03:58 دقیقه بامداد روز جمعه 10 شهریور ماه یک دستگاه اتوبوس ولوو حامل دانش‌آموزان هرمزگانی که برای اردوی تابسانی به استان فارس سفر کرده بودند در راه بازگشت در محور داراب – بندرعباس دچار حادثه شدند که این حادثه منجر به فوت 9 نفر و مصدومیت 34 نفر شد.

301

کد خبر: 833205

وب گردی

وب گردی