جزئیات ساماندهی  دستفروشان خیابان ولی عصر (عج)

دستفروشان خیابان ولی عصر (عج) حدفاصل چهارراه امیراکرم تا چهارراه ولی عصر به طور مستمر ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز در قالب طرح انضباط شهری بساط گستران و دستفروشان خیابان ولی عصر(عج) حدفاصل چهارراه امیر اکرم تا چهارراه ولی عصر به طور مستمر ساماندهی می شوند.

محمدجواد رشیدی شهردار ناحیه 1 شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود:در طی 2 سال گذشته در ناحیه منطقه 11 ، در راستای انضباط شهری اقدامات فراوانی جهت ساماندهی دستفروشان و بساط گستران به ویژه در ایام عید صورت گرفته است که در ادامه با هماهنگی به عمل آمده با قوه قضائیه این محور باردیگر ساماندهی می شود.

رشیدی در ارتباط با جزئیات ساماندهی بساط گستران گفت: در تیرماه سال جاری طی رایزنی های صورت گرفته با قوه قضائیه و معاون دادستان تهران حکم و دستور قضائی برای جلوگیری از فعالیت سد معبر کنندگان صادر شده است که با هماهنگی نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری از فعالیت سد معبر کنندگان جلوگیری می شود.

شهردار ناحیه 1 منطقه 11 همچنین افزود:خیابان ولی عصر از محورهای مهم شهر تهران است که بساط گستری و سد معبر در این محور علاوه بر آنکه بر کسب و کار واحدهای تجاری محدوده تاثیر می گذارد ،آسیب های اجتماعی نیز به همراه داشته است.

رشیدی در ارتباط با نحوه ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در این محور گفت:با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و با ثبت نام از بساط گستران نیازمند به زودی مکانی در قالب روز بازار یا شب بازار به دستفروشان اختصاص داده خواهد شد که بدین طریق هم از سد معبر در خیابان ولی عصر جلوگیری شود و هم امکان امرار معاش دستفروشان نیازمند ایجاد شود.

تسنیم

700

کد خبر: 833322

وب گردی

وب گردی