آغاز مرحله پایانی جشنواره تیتر 10 از امروز

مرحله پایانی جشنواره "تیتر ۱۰" از صبح روز دوشنبه ۱۳ شهریور آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در این جشنواره از ظهر امروز یک شنبه ۱۲ شهریور ماه برای اسکان پذیرش می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مفدا، برنامه‌های اصلی مرحله پایانی جشنواره "تیتر ۱۰"، از صبح روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز می‌شود.

براساس این گزارش کلیه شرکت کنندگان در جشنواره باید جهت حضور در کارگاه‌ها ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی حاضر شوند.

گ برنامه بازدید و گردشگری روز ۱۲ شهریور ماه از برنامه‌های حاشیه‌ای این جشنواره بوده و صرفا برای افرادی تدارک دیده شده است که اسکان خود را از روز یکشنیه اعلام کرده‌اند.

همچنین در اولین روز از برگزاری مرحله پایانی جشنواره "تیتر ۱۰" در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه کارگاه‌های آموزشی تخصصی واقع در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و گپ و گفت‌های تخصصی واقع در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

اولین اختتامیه جشنواره "تیتر ۱۰" مختصص آثار برگزیده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساعت ۱۶ در تالار امام خمینی(ره) واقع در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 833349

وب گردی

وب گردی