شروع اولین مرحله محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌ای تهران

در روز اول فاز نخست از خدمت رسانی در منطقه چهارده محله زرندیه؛ در حاشیه استان تهران 4 روستای خانکهریز، خرم آباد، حاجی آباد و شیر علی بیگلو مورد بازدید وشناسایی تیم پزشکی بنیاد محرومیت زدایی فائزون قرار گرفت و برای افراد مراجعه کننده پرونده های پزشکی تشکیل داده شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، بنیاد محرومیت‌زدایی فائزون به‌منظور ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم حاشیه استان تهران، مرحله نخست خدمات‌رسانی به مردم روستاهای شهرستان مامونیه را آغاز کرد.

فاز نخست محرومیت‌زدایی از مناطق محروم حاشیه استان تهران با محوریت خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی به مدت یک ماه از صبح روز گذشته آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که در ادامه این مرحله از خدمت رسانی و در طی روزهای آتی بنیاد محرومیت زدایی فائزون قصد دارد تیم‌های پزشکی متخصص و دندانپزشک را نیز با توجه به شناسایی ها صورت گرفته به روستاهای هدف خود اعزام کند و چند تن از روستائیان بی بضاعت و کم بضاعت را که در جریان این شناسایی ها نیازمند معالجه در بیمارستان تخصصی هستند را حمایت مالی کند.

گفتنی است این مرحله از خدمت رسانی پزشکی و درمانی در منطقه چهارده محله از سوی بنیاد فائزون در روستاهای اسماعیل آباد، توکل آباد گل چشمه، حاجی آباد، خانکهریز، خرم آباد لقو، راحت لو، شیرعلی بیگلو، فولاد لو و موسی لو نیز عملیاتی خواهد شد.

705

کد خبر: 833371

وب گردی

وب گردی