برگزاری اختتامیه نخستین دوره آکادمی داستان پرنده آبی

آیین اختتامیه نخستین آکادمی داستان‌نویسی پرنده آبی در انتشارات علمی و فرهنگی برگزاری می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از آکادمی داستان پرندۀ آبی، انتشارات علمی و فرهنگی با هدف آموزش رشته‌­های مختلف داستان‌نویسی برای مخاطب کودک و نوجوان در تیر ماه ۱۳۹۵ اقدام به افتتاح آکادمی داستان پرنده آبی کرد.

این آکادمی در نخستین دوره بیش از شصت هنرجو طی سه ترم در کارگاه­های رمان (اتاق تجربه) با تدریس فریدون عموزاده خلیلی، کارگاه خلق کتاب تصویری با تدریس سید نوید سید علی اکبر و هدی حدادی و کارگاه فانتزی با تدریس آرمان سلاح ورزی با اصول نگارش برای کودک و نوجوان آشنا شده و به خلق اثر پرداختند.

با پایان دورۀ اول، انتشارات علمی و فرهنگی در نظر دارد طی مراسمی که در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مکان فروشگاه پرندۀ آبی برگزار خواهد شد ضمن تقدیر از اساتید آکادمی داستان، گواهینامۀ پایان دورۀ هنرجویان را اهدا کند.

ثبت‌نام دورۀ دوم آکادمی داستان پرندۀ آبی از اول شهریور شروع شده و کارگاه­­های نویسندگی خلاق، خلق کتاب تصویری با موضوع بازآفرینی، ویراستاری کتاب کودک، شعر کودک و از مهر ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های دورۀ دوم آکادمی می‌­توانند با شماره تلفن ۸۸۶۶۵۷۳۴ تماس حاصل کرده و یا به آدرس masumyazdani@gmail.com ایمیل ارسال کنند.

علاقمندان برای شرکت در مراسم آیین اختتامیه آکادمی داستان پرندۀ آبی می توانند به آدرس خیابان آفریقا، بین گلشهر و ناهید، کوچۀ گلفام، فروشگاه مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 833387

وب گردی

وب گردی