تشریح وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده /گرم ترین و خنک ترین شهرها کدامند؟

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور به تشریح آخرین وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده پرداخت.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز استان های شمالی شامل گیلان، مازندران و گلستان شاهد وزش باد و رگبار پراکنده باران هستند و در برخی از مناطق وقوع رعدوبرق نیز دور از انتظار نیست.همچنین سواحل دریای خزر و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز احتمال رشد ابر و بارش پراکنده باران در ارتفاعات برخی مناطق استان های سمنان و خراسان شمالی وجود دارد. همچنین در بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران در مناطق جنوب غرب فارس و غرب استان هرمزگان دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت جوی کشور طی دو روز آینده گفت: در روز سه شنبه نیز در ارتفاعات استان های گلستان و مازندران شاهد بارش های خفیف و پراکنده خواهیم بود. در روز چهارشنبه نیز جوی آرام و پایدار در اکثر مناطق کشور برقرار خواهد بود.

به گفته وی، بیشتر مناطق شرق کشور مخصوصا زابل طی سه روز آینده در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید خواهند بود.

وظیفه با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی سه روز آینده گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی وزش باد، در روز سه شنبه صاف گاهی وزش باد و در روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد خواهد بود.دمای هوا نیز در بیشترین حالت خود به 36 درجه و در کمترین حالت خود به 25 درجه خواهد رسید.

وی تاکید کرد: خنک ترین شهر در سه روز آینده شهرکرد است که دمای آن در کمترین حالت خود حدودا به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید همچنین گرم ترین شهر اهواز است که پیش بینی می شود دمای هوا در بیشترین حالت خود به 46 درجه خواهد رسید.

701

کد خبر: 833391

وب گردی

وب گردی