بزرگداشت جلال آل احمد در فرهنگسرای شفق

همزمان با چهل هشتمین سالروز درگذشت زنده یاد جلال آل احمد، مراسم بزرگداشت این نویسنده نامدار معاصر با یادی از سیمین دانشور بانوی ادبیات داستانی ایران و شمس آل احمد با حضور شخصیت‌های فرهنگی کشور 19 شهریور در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای شفق، این برنامه با حضور محمدرضا کایینی (کارشناس مجری) به بهانه سالروز درگذشت جلال آل احمد با همکاری انجمن دوستداران سیمین و جلال در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

پخش قسمت هایی از مستند ساخته شده توسط پریسا عشقی و فایل صوتی تازه یاب با صدای جلال آل احمد از دیگر بخش های این برنامه است.

جلال آل احمد در هجدهم شهریورماه سال 1348 در اسالم گیلان درگذشت، وی از جمله نویسندگان ایرانی بود که به مسایل اجتماعی نیز توجهی خاص داشت و در داستان‌هایش دغدغه‌ها و رنج‌های مردم کوچه و بازار را بازگو می‌کرد و از جمله آثار این نویسنده شهیر معاصر کشورمان می توان به خسی در میقات، نون و القلم، مدیر مدرسه و .... اشاره کرد.

در این برنامه شخصیت های فرهنگی چون نعمت احمدی، حسین ایمانی جاجرمی، سیمین پناهی فرد، محمدحسین دانایی، مهندس فرزاد رستمی فر، مجتبی گلستانی و جمیله موسوی به سخنرانی می پردازند.

علاقه مندان جهت حضور می توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان21 بوستان شفق مراجعه کنند.

502

کد خبر: 833424

وب گردی

وب گردی