نوری: انتظارم حداقل حضور در فینال مسابقات جهانی بود/ در کشتی با حریف آلمانی با اخطار داوران باختم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: خوشحالم در اولین حضورم در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شدم هر چند که انتظار خودم حداقل حضور در دیدار فینال بود چراکه در کشتی با حریف آلمانی با اخطار داوران باختم.

به گزارش ایسکانیوز، حسین نوری، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان درباره مسابقات جهانی فرانسه گفت: تیم ملی کشتی فرنگی برای دومین بار عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورد، اما پس از کسب این افتخار بزرگ، هیچ توجهی از سوی مسئولان به ما نشد. پس از کسب مدال برنز، تاکنون حتی یکی از مسئولان شهرم نیز در این باره با من تماس نگرفته است.

وی در مورد شرایط حضورش در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: چند سالی است که تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم و چندین بار نفر اول انتخابی شده‌ام، اما امسال با توجه و تأکیدی که به رقابت‌های انتخابی شد، توانستم دوبنده تیم ملی را بر تن کنم و در اولین حضورم در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شوم. البته انتظار خودم حضور در دیدار فینال بود چراکه در کشتی با حریف آلمانی با اخطار داوران باختم، اما خوشحالم که صاحب مدال شدم؛ در این راه کادر فنی و مجموعه فدراسیون زحمات زیادی کشیدند و از آنها و همچنین از اخلاقی و طهماسبی تشکر کنم.

دارنده مدال برنز جهان درباره نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی پاریس تصریح کرد: می‌توانستیم قهرمان جهان شویم، اما شاید برخی بی تجربگی‌ها باعث شد که به این مهم نرسیم، اما این تیم پتانسیل این را داشت که حتی بر سکوی نخست جهان بایستد.

نوری در مورد نتایج آزادکاران در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: انتظارم این بود که برخی کشتی‌گیران مانند احسان پور، نصیری و حسین‌خانی در این رقابت‌ها صاحب مدال شوند اما در لحظات پایانی نتوانستند آنطور که باید ظاهر شوند. فدراسیون کشتی، تنها به رشته آزاد ختم نمی‌شود، فدراسیون از چندین رشته پشتیبانی می‌کند و ما رده‌های سنی مختلفی را نیز داریم. تیم‌های ما در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این چند سال افتخارآفرین بوده‌اند و نمی‌توان با یک شکست تیم آزاد کل مجموعه فدراسیون را زیر سئوال برد.

وی خاطرنشان: به شخصه به رسول خادم و مدیریتش اعتقاد دارم؛ وی با توجه به مشغله و کارهای زیادی که در فدراسیون داشت، اما در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی حاضر می‌شد و با صحبت‌هایش با فرنگی‌کاران به آنها روحیه می‌داد. خادم حتی در رقابت‌های جهانی نیز در کنار کشتی‌گیران بود و من از بابت این همه توجه از او تشکر می‌کنم. اگر مسئولان در شکست‌ها به فکر کشتی می‌افتند در پیروزی ها نیز باید همراه کشتی باشند و امیدوارم این نوع نگاه تغییر کند.

607

کد خبر: 833490

وب گردی

وب گردی