مجموعه «نینوا» در راستای بازآفرینی نوحه‌های سنتی جنوب ایران تولید می‌شود

مجموعه نینوا در راستای بازآفرینی نوحه‌های سنتی جنوب ایران به همت مرکز مأوا در حال تولید است و تا آغاز ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) آماده انتشار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، پروژه بازآفرینی نوحه‌های سنتی خطه جنوب(بوشهر و اهواز) تحت عنوان نینوا به همت مرکز مأوا در دست تولید است.

این نوحه‌ها در سبک‌ها و نوحه‌های جهان‌بخش کردی‌زاده(بخشو) و حاج غلام کویتی‌پور در حال بازآفرینی است. این در حالی است که سال گذشته نیز مرکز مأوا در آستانه محرم به بازآفرینی نوحه‌های ماندگار شهر یزد پرداخته بود و این مرکز در نظر دارد در طول زمان نوحه‌های کلیه نقاط ماندگار کشور را بازآفرینی کند.

از جمله عوامل این پروژه در راستای بازآفرینی نوحه‌های می‌توان به عطیه ایزدخواه به عنوان تهیه کننده و کارگردان این اثر، فرید سعادتمند و حمید دلنوازی آهنگسازان، یاسر غفاری مدیر تولید، یونس سبزی مدیر نور و تصویر و نوید صالح‌زاده مسئول میکس و مستر، اشاره کرد.

براساس پیش‌بینی‌ها تولید مجموعه نینوا به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز مأوا تا پیش از آغاز ماه محرم سال جاری به اتمام می‌رسد و در ایام محرم منتشر خواهد شد.

503

کد خبر: 833505

وب گردی

وب گردی