تبعید دها هزار  مهاجرجوان  غیرقانونی از آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد داردبا بردن برنامه ای به کنگره صدها هزار تن از مهاجران غیرقانونی جوان را تبعید کند. به گفته سیاستمداران قرار بوده است که ترامپ در روز سه شنبه نظر خود را در این مورد بیان نماید.

به گزارش ایسکانیوز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد با بردن برنامه ای به کنگره صدها هزار تن از مهاجران غیرقانونی جوان را تبعید کند. به گفته سیاستمداران قرار بوده است که ترامپ در روز سه شنبه نظر خود را در این مورد بیان نماید ولی او قبلا تصمیم خود را در این مورد گرفته است و در روز دوشنبه با همکاران خود در کاخ سفید ملاقات نموده است.

ترامپ بعد از تاخیر شش ماهه نسبت به پایان دادن برنامه های خود راجع به مهاجران غیر قانونی اذعان نمود اما کارشناسان بر این باورند که هنوز هم می توان نظر او را تغییر داد. ترامپ که سخنرانی ضد مهاجرتش وی را به کاخ سفید هل داد و از این برنامه به عنوان وعده بزرگ انتخاباتی اش یاد کرده بود . سیاستمداران اظهار داشتند که دادستان کل، جف سشنز ، ترامپ را راجع به رساندن این طرح به کنگره متقاعد کرده بود.

دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی وعده داده بود که میلیون‌ها مهاجر غیرقانونی را اخراج کند و حتی با مجرم خواندن آن ها باعث جنجال شد، اما بعد گفت اولویت او مهاجران غیرقانونی است که سابقه کیفری دارند.

کد خبر: 833510

وب گردی

وب گردی