نمایشگاه «چراغ خاموش، چراغ روشن» در فرهنگسرای نیاوران

دومین نمایشگاه ابژه با عنوان «چراغ روشن،چراغ خاموش» با حضور معماران، طراحان ومجسمه سازان در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، آثار این نمایشگاه با مس ساخته شده‎اند و هنرمندان در خلق آنها به قابلیت ویژه مس در انتقال پیام‌های پیچیده توجه کرده‎اند. همچنین انعطاف پذیری این فلز به هنرمندان اجازه داده است تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های آن آثاری شگرف را پدید آورند.
هدف در این نمایشگاه همچنین معرفی محصولات برخاسته از فرهنگ‌های بومی در بازارهای جهانی است و در این میان «مس» متریالی است که همواره در ادوار گوناگون به شیوه هایی متفاوت به کار گرفته شده و تاریخ گذشته ایران را به عصر جدید متصل می کند.

هنرمندان شرکت‎کننده در «چراغ خاموش، چراغ روشن» هومن بالازاده-سارا حسینیان امیری، علیرضا تغابنی و سپیده صراف زاده، شروین حسینی، محمد خاوریان، علی دوالفقاری، آناهیتا رضااله، امین صادقی، فیروز فیروز، مریم غلامی، سهیل قندیلی و استودیو ری. بهارک کشانی، حسین غفاری، نیما کیوانی، سینا کیوانی، آرش مظفری، حمید ناصر خاکی، بنفشه درویش، رضا نجفیان، محمدرضا نیکبخت و همچنین طراحان صنعتی آسیا صمیمی و نیما فردی هستند.

همچنین مجسمه سازانی مانند سیاوش جرایدی، بهمن چگنی، عادله فرزین، امین طباطبایی، سروش بهار زاده، فرزانه وزیری تبار و محمدرضا یزدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. آثاری نیز از بهروز دارش، صادق تیرافکن وفرشید شیوا در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. نمایشگاه گردانان «چراغ خاموش، چراغ روشن» نیز الناز طهرانی و لونرزو پالمری خواهند بود.

نمایشگاه ابژه از 17 تا 24 شهریور‎ماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و روزهای تعطیل 14 تا 21 برقرار است.

503

کد خبر: 833559

وب گردی

وب گردی