اعتراض تیم های کشتی جهان به فاصله زیاد هتل تا سالن مسابقات

تیم های شرکت کننده در رقابت های کشتب فرنگی نوجوانان جهان 2017 نسبت به فاصله زیاد محل اسکان تا سالن مسابقات به مسئولان برگزاری این رقابت ها معترض شدند.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان در حالی از صبح امروز در آتن پایتخت یونان آغاز شد که برخی مشکلات همچون فاصله بسیار دور هتل تیم ها و خبرنگاران تا سالن برگزاری این رقابت ها صدای مسئولان کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها را درآورده است.
فاصله چند هتل اختصاص یافته به تیم ها و خبرنگاران و دیگر مسئولان تا محل برگزاری رقابت ها کاملا خارج از شهر آتن و در منطقه کوهستانی اطراف این شهر قرار دارد و شرکت کنندگان مجبورند حداقل 90 دقیقه فاصله رفت و برگشت هتل تا سالن را در روز با وسیله نقلیه اختصاص یافته از سوی میزبان رقابت ها طی کنند.
همچنین اتوبوس های اختصاص یافته برای ترانسفر تیم ها در ساعت مقرر و طبق برنامه ریزی قبلی مقابل هتل محل اقامت تیم ها و یا سالن مسابقات حاضر نمی شوند تا این مورد نیز با گلایه شرکت کنندگان همراه شود.
روز گذشته نیز تیم ایران که برای انجام تمرین راهی سالن مسابقات شده بود با تاخیر سه ساعته به علت دیر رسیدن اتوبوس برای رفتن به هتل مواجه شد که اعتراض شدید مسئولان تیم ایران را در پی داشت.
اتحادیه جهانی کشتی در دادن میزبانی مسابقات مختلف به کشورهای درخواست کننده همواره بر این نکته تاکید دارد که فاصله میان استقرار تیم ها و سالن مسابقات اندک باشد اما اینکه چرا اینبار این موضوع مورد توجه این اتحادیه قرار نگرفته جای سوال دارد.

607

کد خبر: 833593

وب گردی

وب گردی