تهران - ایسکانیوز: حمید درخشان از کسب اولین بردش با پرسپولیس خوشحال است و اعتقاد دارد تیمش می‌تواند با ادامه این روند به صدرجدول نزدیک شود.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان هم ادعا کرده اگر بازیکنانش کمی دقت می‌کردند، بیشتر از 4 گل به تراکتورسازی می‌زدند.

راه آهن 1-2 پرسپولیس

حمید استیلی - سرمربی راه آهن

با توجه به اینکه تیم ما دیر بسته شده خوب بازی می‌کنیم اما از جاهایی ضربه می‌خوریم که بازیکن تخصصی آن را نداریم. مدافع تجربه می‌خواهد. باور کنید اوایل نیمه اول می‌خواستیم منوچهری را به خط دفاع بیاورم. امیدوارم با جذب مدافعان خارجی ضعف دفاع‌مان را برطرف کنیم.

حمید درخشان - سرمربی پرسپولیس

با کسب این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم. قانون من این نیست که بازیکن برای خودش بازی کند. درست نیست که یک بازیکن 5 بازیکن را دریبل بزند. مطمئن باشید اگر کسی در تیم من این کار را بکند از تیم بیرون می‌ماند.

سپاهان 1-1 صبای قم

حسین فرکی - سرمربی سپاهان

صابون پریرا در فولاد به تنم خورده بود. او گل‌هایی می‌زد که هیچکس تصورش را هم نمی‌کرد، بعضی توپ‌ها را هم از دست می‌داد که خیلی راحت می‌شد آن‌ها را گل کرد.  ما روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

صمد مرفاوی - سرمربی صبای قم

دوست نداشتیم با انجام بازی دفاعی، فشار زیادی به تیم ما وارد شود. قصد داشتیم در دفاع، حمله و کنترل توپ با برنامه پیش برویم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تیم ما مجبور به عقب نشینی شد.

استقلال خوزستان 2-2 تراکتورسازی

عبدالله ویسی - سرمربی استقلال خوزستان

در این بازی به حریف موقعیت ندادیم. نقاط قوت و ضعف حریف را می‌دانستیم و این نشان می‌دهد که ما در تمام نقاط برتر از حریف بودیم. می‌توانستیم بیش از چهار گل وارد دروازه تراکتورسازی کنیم اما روی بی‌دقتی بازیکنان‌مان از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. از نتیجه راضی نیستم اما همین که پنج هفته نباختیم خوب است.

رسول خطیبی - سرمربی تراکتورسازی

قبل از سفر به اهواز سه بازیکنمان مصدوم شدند که نتوانستیم در این بازی از آنها استفاده کنیم. در تمرین دیروز هم حامد لک دچار مصدومیت شد اما به هر طریقی بود مقابل استقلال خوزستان بازی کرد. استقلال خوزستان به دنبال اجرای تاکتیک و بازی تاکتیکی نبود و سعی می‌کرد بازی تأخیری انجام دهد. اکثر بازیکنان ما سرباز هستند و بقیه هم کارت معافیت ندارند. این مشکل بیشتر در خوزستان دیده می‌شود.
کد خبر: 83370

وب گردی

وب گردی