هر که با خدا معامله کرد ضرر نکرد

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جمع اعضای ستاد دانشجویی استقبال از شهید حججی گفت: خداوند حجت هایی دارد که کل دستگاه های تبلیغاتی ما نمی تواند کار یک شهید را بکند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین یکتا در جمع اعضای ستاد دانشجویی استقبال از شهید حججی گفت: عزت از آن خداست.وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ.خدا گاهی اوقات کار خودش را با یک نفر جلو می برد.همچنان که دیدید چگونه با شهید حججی جلو برد. «من کان للَّه کان اللَّه له»وقتی ملت در راه خدا حرکت میکند، خدا به او کمک میکند، سنتهای الهی به او کمک میکنند. دلهای مردم دست خداست.

یکتا با اشاره به برخی خصوصیت ها و ویژگی های شهید حججی تصریح کرد: اوضاع فرهنگی بد هست.اما خدا مرهم هایی دارد که کمک می کند و حجت هایی دارد که کل دستگاه های تبلیغاتی ما نمی تواند کار یک شهید را بکند. شهید حججی حجت خدا می شود.در حالی که نه بودجه و لابی ثروت و قدرت داشت و نه حمایت های آن چنانی. اما شهید حججی کار دین خدا را یک نفره پیش برد و برای همه حجت شد.

وی افزود: در دستگاه خداوند گاهی یک اتفاق می افتد که خودش باعث اتفاق های دیگری می شود.خون شهید اینگونه است.hگر از شهید حججی بپرسید چه شد که به اینجا رسیدید؛ می گوید خون شهید باعث شد.برگزاری یادواره شهدا، اردوی جهادی، کارهای فرهنگی و ...

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد:یکی از شهید حججی خاطره تعریف می کرد در یکی از اردوها گفته بود من را جایی بگذارید که پیدا نباشم. وقتی برای خدا گمنام شدید، سری در سرها می شوید. هر که با خدا معامله کرد، ضرر نکرد.در ابرکامپیوتر خدا، هیچ چیز گم نمی شود.

وی افزود: شهید حججی چه چیز داشت.این روزها زیاد به این مسئله زیاد فکر می کنم.اگر به این برسیم که شهید حججی چه ویزگی داشت؛ گمشده خیلی هایمان است.ما سر بریده کم نداشتیم.جبهه ای، قدیمی، سردار داشتیم که در سوریه سرش از تن جدا شد.

یکتا ادامه داد:این روزها بعد از شهادت شهید حججی در چشم خیلی ها ؛ جوان ها، بزرگترها، کوچکترها و...احساس غبطه و جاماندگی بود.نمی شود یک نفر به تنهایی با دل های این همه بازی کند.خدا به این شهید نظری کرده که این همه نظرها به خداوند و شهادت جلب شده است.

وی افزود: امام می فرمایند: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشّفاء آزادگان خواهد بود .غسل زیارت کنید و خودتان را آماده کنید برای تشییع و استقبال از شهید حججی.به گونه ای برای شهید حججی و استقبال از این شهید کار کنید که گویی برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کار می کنید.نظز شهید را به خودتان جلب کنید.به معنی عمل خالصانه و عمل برای خدا، به معنی صبر و معرفت در عمل.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد:در این مسیر سن و سال مطرح نیست.شهید حججی مگر چند سال داشت که به این مرتبه رسید.اوضاع فرهنگی اگر دیدید مشکل داشت باید مراقبت بیشتر داشت.مدافع حرم ابتدا مدافع حرم دل شدند. « القلب حرم الله ...».

یکتا تصریح کرد: از داعش خارجی تا منافق داخلی دارند با انقلاب معارضه می کنند.ولی بدانید جبهه حق پیروز است.این را تجربه 40 سال گذشته نشان داده است.

بعد از پایان مراسم اعضای ستاد دانشجویی استقبال از شهید حججی، با حضور میدانی و در دست داشتن شاخه گل ، عکس شهیدحججی و دل نوشته ها در پارک لاله فضای شهر را برای روز تشییع شهید حججی آماده کردند.

رئیس مرکز تحقیقات ژنتیکی نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله درباره اقدامات انجام شده برای شناسایی و تشخیص هویت پیکر شهید حججی اظهار داشت: با توجه به آزمایش صورت گرفته بر روی پیکر شهید حججی هویت وی 100 درصد تایید شده است. به همین منظور ستاد استقبال دانشجویی ، مراسم استقبال از شهید مدافع حرم محسن حججی را با عنوان کمپین مردمی #بازگشت_قهرمان در روزهای گذشته در سطح شهر تهران برگزار نمود.

کد خبر: 833767

وب گردی

وب گردی