پنج کشته و زخمی بر اثر تصادف در استان خراسان شمالی

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی از تصادف ۴ خودرو در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در این تصادفات ۳ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا حسین‌زاده اظهار داشت: ساعتی پیش در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف در محور فرعی بجنورد به سنخواست بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی در مورد تصادف یک دستگاه خودروی سواری دنا با یک دستگاه خودروی سواری پراید افزود: مامورین بعد از حضور در محل حادثه اعلام کردند در این سانحه متاسفانه دو سرنشین پراید، یک کودک 2 ساله و خانمی 30 ساله به علت جراحات وارده در دم فوت و سه نفر از سرنشینان نیز مجروح شدند.

فرمانده پلیس‌راه خراسان شمالی بیان داشت: برابر اعلام کارشناس پلیس راه علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی دنا بوده است.

حسین‌زاده همچنین از تصادفی دیگر در کیلومتر 5 جاده بجنورد به آشخانه خبر داد و گفت: در این سانحه هم متاسفانه سرنشین پراید در بیمارستان به علت جراحات وارده فوت و راننده آن نیز مجروح شده است.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف هم بی احتیاطی راننده پراید و برخورد پراید از عقب به کامیون بوده است.

رئیس پلیس راه استان در پایان به همه رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی در محورهای فرعی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خود داری کنند ودر مواقع خستگی و خواب آلودگی استراحت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

901

کد خبر: 833772

وب گردی

وب گردی