آغاز داوری ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی «قلمه»

ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه با دریافت مجموع 1655 اثر در سه بخش نشریه برتر، اثر برتر و بخش ویژه موضوعی از دانشگاه های سراسر کشور به طور رسمی وارد مرحله داوری آثار شد. 

به گزارش ایسکانیوز، پس از پایان مرحله داوری آثار و تعیین و انتخاب آثار برتر، نتایج داوری متعاقباً اعلام خواهد شد تا از برگزیدگان این جشنواره طی مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه که پس از ایام اربعین سال جاری برگزار خواهد شد تقدیر و تشکر صورت گیرد.

امیر هوشنگ قلندری به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره قلمه انتخاب شد. امیر هوشنگ قلندری رئیس هیئت داوران جشنواره قلمه، کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روزنامه نگاری و کارشناس ارشد علوم ارتباطات، سابقه داوری در جشنواره های نشریات دانشجویی در سطح کشور و همچنین تجربه چندین دوره مستمر حضور در دوره های آموزشی نشریات، رسانه و ارتباطات در سطح حرفه ای به عنوان مدرس کشوری را در سوابق فعالیت خود دارد.

ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی قلمه در سه بخش اصلی نشریه برتر، اثر برتر و بخش ویژه موضوعی و در محورهای یادداشت و نقد، گزارش و خبر، تصویر و کاریکاتور، لوگو، تیتر، طنز، متن ادبی، مصاحبه، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، انتخابات، انقلابی و انقلابی گری و مشکلات دانشگاهی-بومی-استانی، در میان دانشجویان سراسر کشور که آثارشان در نشریات بسیج دانشجویی منتشر شده است برگزار می شود.

برای شرکت در این جشنواره جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است که در اختتامیه جشنواره که در بهمن ماه برگزار خواهد شد؛ اهدا می شود. هدیه ۱۰ میلیون ریالی به نشریات و عناوین برتر بخش های مسابقه و نیز جوایزی به رتبه های دوم و سوم، از این جمله است.

کد خبر: 833800

وب گردی

وب گردی