ونتورا: ایتالیا به جام جهانی صعود می‌کند

جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا با وجود شکست مقابل اسپانیا معتقد است که تیمش به جام جهانی صعود می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، ایتالیا پس از 56 بازی، مقابل اسپانیا با نتیجه 3-0 شکست خورد و حالا شرایط سختی برای صعود به جام جهانی دارد. به نظر، اسپانیا با این پیروزی جایگاه خوبی برای کسب تک سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی را دریافت کرده و ایتالیا باید در پلی آف شرکت کند؛ ولی در نهایت ونتورا معتقد است که تیمش در جام جهانی شرکت خواهد داشت.

او گفت:" وقتی گروه بندی شد، ما می‌دانستیم که تنها صدرنشین گروه مستقیم صعود می‌کند. مطمئنا وقتی صدرنشین نیستید و مقابل اسپانیا بازی می‌کنید، احتمالا باید در پلی آف شرکت کنید. در واقع تفکر همه در آن زمان همین موضوع بود. ما تا به اینجا خوب کار کردیم ولی مقابل اسپانیا خوب نبودیم و حریف شایسته پیروزی بود.

ما در پلی آف شرکت خواهیم کرد ولی قطعا به جام جهانی صعود می‌کنیم. من با تاکیو (رئیس فدراسیون ایتالیا) موافقم که عدم صعود به جام جهانی اتفاق بسیار بدی خواهد بود ولی ما به آن فکر نمی‌کنیم.

وقتی گفتم اسپانیایی ها انسان نبودند، به خاطر کیفیت های فوق العاده شان گفتم. کیفیت را نمی‌توان خرید، یا در شما کیفیت وجود دارد یا باید سخت تلاش کنید تا پیشرفت کنید ولی نمی‌توان در طول 20 روز آن را ایجاد کرد. به نظرم بعضی تیم‌ها خیلی خوبند و تفاوتشان با تیم‌های بزرگ در سخت کوشی است.

606

کد خبر: 833884

وب گردی

وب گردی