صادرات بیش از ۷۸۰ میلیون دلار کالا از گمرکات استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از صادرات بیش از ۷۸۰ میلیون دلار کالا از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، خلیل حیدری از صادرات بیش از ۷۸۰ میلیون دلار کالا از گمرکات و بازارچه‌های مرزی طی ۵ ماهه سپری شده از امسال خبر داد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۷۸۳ میلیون و ۱۸۷ هزارو ۲۰۳ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۸۵۸ هزارو ۲۴۴ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

وی افزود: در این مدت ۳۶۲ میلیون و ۴۸۹ هزارو ۱۲ دلار با وزن یک میلیون و ۶۹ هزارو ۶۳۹ تن از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت ۴۲۰ میلیون و ۶۹۸ هزارو ۱۹۱ دلار کالا را با وزن ۷۸۸ هزار و ۶۰۴ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را سیمان، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، رخام پولیش داده شده، کولر آبی، هندوانه تازه، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین، لوازم خانه داری و پاکیزگی، پروفیل بامقطع ازآهن یا فولادگرم نورد شده، کود شیمیایی عنوان کرد و گفت: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

خلیل حیدری در گفتگو با مهر بیان داشت: در۵ ماهه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۲ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

902/900

کد خبر: 833972

وب گردی

وب گردی