چه چیزی  موزه علی اکبر صنعتی را از سایر موزه ها متمایز کرده است؟

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت:باعث افتخار است که پس از سه سال با تلاش هاس شهرداری، سازمان هلال احمر و سازمان میراث فرهنگی به نقطه نظری رسیدیم که موجب افتخار شود؛ چرا که این کالبد در میدان امام خمینی منحصر به فرد و از لحاظ کارکرد نیز بسیار متمایز است به این دلیل که ما موزه هایی مانند موزه ملک، موزه ایران باستان و ... داریم اما موزه ای که آثارش در همین جا ساخته و نصب شده باشد وجود ندارد.این ویژگی های خاص، این مجموعه را منحصر به فرد کرده است.

رجبعلی خسروآبادی در گفت و گو با ایسکانیوز در حاشیه بازگشایی موزه علی اکبر صنعتی گفت: روز اولی که ما در این موزه را باز کردیم از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود. در این زمینه لازم است از دکتر فرهادی یاد کنیم که در این راستا تفاهم نامه ای تنظیم شد و در حال حاضر شاهد افتتاحیه این موضوع هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: من تصور می کنم این کالبد در میدان امام خمینی منحصر به فرد است همچنین از لحاظ کارکرد نیز بسیار متمایز است به این دلیل که ما موزه هایی مانند موزه ملک، موزه ایران باستان و ... داریم اما موزه ای که آثارش در همین جا ساخته و نصب شده باشد وجود ندارد.این ویژگی های خاص، این مجموعه را منحصر به فرد کرده است.

وی افزود: خواسته من از مسئولان شهری و متصدیان تورهای تهران گردی آن است که این موزه در مسیر تهران گردی قرار گیرد. این موضوع می تواند کارکرد این موزه را در زمینه اثر گذاری تامین کند. بعید می دانم کسی وارد مجموعه شود و از دیدن چنین آثاری لذت نبرد کار استاد صنعتی معرف تمامی افراد است. دستگاه های مرتبط با همکاری یکدیگر این نگین مرکز شهر را به آغوش مردم بازگرداندند.

خسرو آبادی ابراز امیدواری کرد که این خدمت مورد رضایت خداوند و مردم قرار گیرد.

701

کد خبر: 833987

وب گردی

وب گردی