طارمی پتانسیل آقای گلی دارد/ موفقیت پرسپولیس از گلزنی ام مهم تر است/ برای شکست الاهلی کوتاه نمی آییم/ ترسی از رقابت با آزمون و قوچان نژاد ندارم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترسی از رقابت با آزمون و قوچان نژاد ندارم همه بازیکنان در تیم ملی با هم رفیق و برادر هستند و فقط به موفقیت تیم ملی فکر می کنند. من با سردار آزمون در تیم ملی جوانان هم تیمی بودم .

علی علیپور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: بازی با گسترش فولاد هم مثل دیگر بازی ها برای ما مهم است و با تمام قوا به مصاف تبریزی ها خواهیم رفت. سه امتیاز بازی با باگسترش فولاد برای ما خیلی مهم است به همین خاطر تلاش خواهیم کرد دست پر به تهران بازگردیم.

علیپور ادامه داد: اگر دربازی موقعیت داشته باشم آن را به گل تبدیل می کنم اما زمانی که هم تیمی ام موقعیت بهتری داشته باشد به او پاس می دهم. چون مهم موفقیت پرسپولیس است و همه برای پیروزی تیم تلاش می کنیم.

مهاجم سرعتی پرسپولیس عنوان کرد: بازی رفت با الاهلی شرایط متفاوتی داشت و در این بازی کوتاه نمی آییم و همه کار می کنیم تا به مرحله بعدی راه یابیم و مطمئن باشید تمام توانمان را در زمین به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و پتانسیل آقای گلی را دارد و به نظرم او امسال هم عنوان آقای گلی را بدست می آورد.ما در پرسپولیس به خودمان نگاه نمی کنیم و تنها هدفمان موفقیت است تا دل هواداران را شاد کنیم.

علیپور در مورد حضور در اردو تیم ملی گفت: تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی برسم کدام بازیکن بدش می آید تا برای کشورش افتخار آفرینی کند.آنقدر تلاش می کنم تا روزی اعتماد کی روش را به خود جلب کنم.

وی اظهار داشت: ترسی از رقابت با آزمون و قوچان نژاد ندارم همه بازیکنان در تیم ملی با هم رفیق و برادر هستند و فقط به موفقیت تیم ملی فکر می کنند.من با سردار آزمون در تیم ملی جوانان هم تیمی بودم .

مهاجم پرسپولیس از ارتباطش با رضاییان گفت: من با رامین بچه محل هستم و از طریق شبکه های مجازی با او در ارتباط هستم و مشکلی با این بازیکن ندارم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

600

کد خبر: 834115

وب گردی

وب گردی