نگرانی کشورها از بی ثباتی دریمرها در آمریکا

مکزیک ، ال سالوادور و گواتمالا خواستار محافظت از دریمرها شدند. دریمرها افرادی هستند که گرچه همراه اولیا خود به‌صورت غیر قانونی وارد خاک آمریکا شده‌اند ولی از کودکی در آنجا زندگی کرده و به مدرسه رفته‌اند. DREAM مخفف کلمات توسعه، آسایش و تحصیلات برای اقلیت‌های بیگانه است .

مکزیک ، ال سالوادور و گواتمالا خواستار محافظت از دریمرها شدند. دریمرها افرادی هستند که گرچه همراه اولیا خود به‌صورت غیر قانونی وارد خاک آمریکا شده‌اند ولی از کودکی در آنجا زندگی کرده و به مدرسه رفته‌اند. DREAM مخفف کلمات توسعه، آسایش و تحصیلات برای اقلیت‌های بیگانه است و در چند سال اخیر اصطلاحاً به‌نوعی کنایه نیز محسوب می‌آید.

کشورهای مکزیک و آمریکای لاتین،طی لابی با ایالات متحده آمریکا مبنی بر محافظت از مهاجران غیر قانونی تاکید کردند، این مهاجران پس از اعلام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تبعیدشان زندگی خود را در معرض نابودی می بینند.

ترامپ برنامه داکا را لغو نموده است و این عمل او روز گذشته تظاهراتی را نیز به همراه داشت و موجب نگرانی افراد و مردم آمریکا شد.

داکا سیاستی برای محافظت از مهاجران غیر قانونی است که از کودکی به آمریکا برده شده‌اند. تیم کوک ف مسئول اجرایی کسب و کار آمریکا و مدیر عامل شرکت اپل یکی از امضاکنندگان این طومار است.

کد خبر: 834208

وب گردی

وب گردی