آیین پایانی  سومین جشنواره شعر نیاوران  برگزار می شود

آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران با یادی از افشین یدالهی شاعر و از داوران دوره های پیشین جشنواره شعر نیاوران همراه با رونمایی از سومین کتاب ویژه جشنواره با عنوان «پایتخت شعر» سه شنبه 28شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، درسومین جشنواره شعر نیاوران در مجموع 733 شاعر شرکت کردند که در بخش آزاد 2299 اثر در چهار بخش کلاسیک، سپید، ترانه و طنز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

در بخش ویژه این جشنواره که همچون دوره های گذشته به دو موضوع محیط زیست و صلح جهانی اختصاص داشت نیز 928 قطعه شعر دریافت شد.

داوران سومین دوره جشنواره شعر نیاوران نیز از میان شاعران پیشکسوت و جوان انتخاب شده بودند تا در انتخاب آثار همه سلایق شعری در نظر گرفته شود.

قرار است در آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران که با حضور منتخبین جشنواره و اعضای هیئت داوران بخش های مختلف برگزار می شود با پخش کلیپ و تقدیر از خانواده افشین یدالهی، یاد و خاطره این شاعر و ترانه سرا گرامی داشته شود .

همچنین از سومین مجموعه کتاب شعر این جشنواره که منتخبی از آثار شاخص ارسال شده توسط شاعران سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره است با عنوان " پایتخت شعر 3" رو نمایی می شود.

حضور کلیه علاقمندان به ادبیات در آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران که در تاریخ سه شنبه 28 شهریور ماه ساعت 17 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود آزاد است.

503

کد خبر: 834216

وب گردی

وب گردی