آلبوم «بادهای بی پایان» منتشر شد

آئین رونمایی آلبوم موسیقی «بادهای بی پایان» کاری از گروه موسیقی تونل عصر  سه شنبه 14 شهریورماه در شهرکتاب فرشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، آلبوم موسیقی «بادهای بی پایان» براساس سبک راک - الکترونیک تهیه شده است. در این آلبوم اشعاری غیر متعارف و رویا گونه به همراه جلوه های صوتی در آهنگسازی و تنظیم سعی در خلق فضایی متفاوت دارد.

سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و تصویر ساز) اعضای این گروه موسیقی در آئین رونمایی از آلبوم بادهای بی پایان برای حضار درباره نحوه تولید آلبوم موسیقی شان به سخنرانی پرداختند.


بهروز هداوند شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده کیبورد اظهار کرد: استارت کار 4 سال قبل با تولید یک آهنگ زده شد البته در ابتدای کار قصد تولید آلبوم و ورود در فضای بازار موسیقی کشور را نداشتیم.

هداوند در مورد پیوستگی ملودی ها و هماهنگی گروه موسیقی پل گفت: در اجرای کار هنری اگر ذهنیت افراد به یکدیگر نزدیک باشد می توان کار را بهتر پیش برد و هر یک از ما در تهیه این آلبوم گوشه ای از کار را به واسطه تخصص هایی که داشتیم دست گرفتیم و کارهای تهیه این آلبوم پیش بینی نشده انجام شد.

هداوند در مورد اشعار آلبوم گفت: آلبوم بادهای بی پایان از یک قصه آغاز می شود و و در نهایت به نقطه ای ختم می شود . قصه این آلبوم از ترک اول شروع می شود و به نوعی تمامی این شعرها قصه زندگی خودمان بود و به نوعی این آلبوم پر از جلوه های صوتی است و هر ترک از این آلبوم فصلی از زندگی است.

وی افزود: محمد علی بهمنی رئیس شورای شعر دفتر موسیقی بدون هیچ تغییری به اشعار آلبوم ما مجوز داد. این اشعار هنجارشکن نبودند بلکه یک نگاه متفاوتی در تک تک اشعار بود که بیشتر به قصه شباهت دارد تا شعر.

هداوند با بیان اینکه بعضی از افراد به دلیل سخت گیری در مجوز اشعار به موسیقی زیرزمینی روی آورده اند گفت: تایم زیادی را در پله های دفتر موسیقی برای کسب مجوز گذراندیم و اگر همدلی بین ما نبود صد در صد راهی زیر زمین ها می شدیم.

سامان خانبابایی گفت: هر اثر هنری به هنرمند و شرایط جامعه و محیطی که در آن زندگی می کند بستگی دارد اینکه هنرمند خود اسم هنجارشکن را بر اثرش بگذارد، درست نیست.

در پایان مراسم سهیل خانبابایی از زکریا یوسفی مدیر نشر آوای ماد، پخش جوان، مجموعه شهر کتاب فرشته، شرکت توسعه صنایع روشنایی «روناک» و آقای آقای کوثرنیا به عنوان اسپانسر آلبوم موسیقی سپاسگذاری کرد و گفت: اگر حمایت های این شرکت نبود ما قادر به رونمایی از البوم موسیقی مان نبودیم و از دیگر بنگاه های تجاری درخواست می کنیم از هنرمندان حمایت کنند.

502

کد خبر: 834220

وب گردی

وب گردی