ضرورت اطلاع‌رسانی به‌هنگام در مدیریت بحران استان اردبیل

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل برضرورت اطلاع‌رسانی به‌هنگام برای مدیریت بحران این استان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر فهیمی در مراسم اختتامیه کارگاه مدیریت بحران اردبیل تصریح کرد: مدیریت بحران نیازمند جلب مشارکت مردم، اطلاع‌رسانی به موقع و آموزش صحیح است.

وی تاکید کرد: برای دست یابی به سطح مطلوب مدیریت بحران نیازمند هزینه کرد مطلوب همراه با آموزش و اطلاع‌رسانی به هنگام هستیم.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل همچنین به ضرورت اختصاص اعتبار مناسب برای مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: با بهبود تولید ناخالص ملی می توان اعتبار مناسبی به این حوزه اختصاص داد.

فهیمی با ذکر مثالی به هزینه کرد قابل توجه کشورهای توسعه یافته در امر مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: در چنین کشورهایی تولید ناخالص داخلی به مراتب بالاتر بوده و برای آموزش و پیشگیری از بحران هزینه های چند 10 برابری ایران صرف می‌شود.

وی متذکر شد: به منظور دست یابی به تولید ناخالص مطلوب ما نیازمند ایجاد بازار رقابت آزاد و عادلانه هستیم و تنها زمانی می توان به تولید ناخالص مطلوب دست یافت که دخالت دولت در مسائل اقتصادی به صفر رسیده و مردم پای کار بیایند.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید به اینکه شرکت دولتی نمی تواند در تولید موفق عمل کند، از ثمرات بهبود تولید ناخالاص داخلی را ارتقا ایمنی و رفاه دانست.

902/900

کد خبر: 834246

وب گردی

وب گردی