نخستین نمایش مستندفرشاد فدائیان در سالن سینماحقیقت

برنامه هفته‌ی آینده کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نخستین نمایش فیلم مستند جدید فرشاد فدائیان «نود و دو منهای یک» اختصاص یافته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 19 شهریور 96 در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور فرشاد فدائیان (کارگردان و تهیه‌کننده)، ناصر صفاریان و مهدی رفیع (کارشناس میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه موضوع «نود و دو منهای یک»نشان می دهد در شرایطی که جامعه و حتی اغلب خانواده‌ها، از داشتن فرزندان کم‌توان ذهنی شرمسار هستند و آن‌ها را از حقوق انسانی‌شان محروم می‌کنند، عاطفه خوش‌آیین و شعبان نوروزی که پیش از این فرزند مبتلا به کم‌توانی ذهنی خود را از دست داده‌اند، سال‌هاست نگهداری حدود نود نفر از این کودکان را به عهده گرفته‌اند. فیلم درباره‌ی این فعالیت آن‌هاست.

عوامل تولید این فیلم پژوهش، تصویر، تدوین، تهیه و کارگردانی: فرشاد فداییان؛ تصویر و دستیار کارگردان: فراز فداییان؛ موسیقی: علی چولایی؛ عکس: سحر فداییان هستند.

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «نود و دو منهای یک» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (19 شهریورماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

503

کد خبر: 834366

وب گردی

وب گردی