پرده نقره ای با اکران سه فیلم جدید رنگ تازه ای گرفت

با آغاز نمایش سه فیلم «نگار»، «من و شارمین» و «ماجان» از امروز چهارشنبه 15 شهریور پرده نقره ای رنگ تازه ای به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، از امروز فیلم‌های سینمایی «نگار» چهارمین ساخته بلند سینمایی رامبد جوان، «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد و «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز در سینماهای سراسر کشور آغاز می شود.

«نگار» که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در ٩ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و جایزه بهترین موسیقی متن را از آن خود کرد، از امروز به صورت عمومی در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

« نگار » روایت دختر خانواده‌ای نیمه مرفه و اصیل است که پدرش در یک معامله اقتصادی شکست خورده و پس از مدت فوت می کند. پلیس علت مرگ پدر نگار را فشارهای ناشی از زندگی می داند اما نگار این تحلیل را نمی پذیرد و به مرور روزهای آخر زندگی پدرش می پردازد.

نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، ٰشایان کامروز، ٰعیسی حسینی بازیگران فیلم هستند.

از دیگر فیلم های که از امروز اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه ما یه نیمه گمشده داریم، اما فقط یه نفر تو دنیا هست که اسم نیمه گمشده اش «شارمین اصل کوپال» است.

ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پورانداخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران این فیلم هستند.



فیلم «ماجان» نیز از امروز در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، بابک انصاری، بازیگر نوجوان: محمد مهدی احدی، بازیگران خردسال: عرفان برزین و سارا میرایی در این فیلمبه ایفای نقش می‌پردازند.

«ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو هستند.

503

کد خبر: 834387

وب گردی

وب گردی